Buku teks elynkz

saya simple wan elyn amira wan adnan.
mostly known as elyn.
pronounce as " e-lyn " or " i-lyn " by my friends.
famous name elynkz hihihi..
home name. kak ngoh, versi kelate.
just a few people called me as wan @ amira~

Friday, November 18, 2011

Sejarah Elyn & Tulip

suatu masa dulu, saya adalah budak sekolah. sekolah kecik je. tapi hebat. sebagai budak sekolah kene la wat nota. nota sejarah. nota geografi. nota agama. nota kemahiran hidup. nota sains. banyak sangat buku nota! lenguh tangan nak nulis. hehe ni la kehidupan zaman sekolah menengah. ape boleh buat demi 10% carry mark. kene la pulun wat comel-comel. padahal saya memang suke wat nota.hehe secute yang mungkin! secolourful yang boleh la.
waa..sakan duk nulis nota ni, ape lagi yang paling bosan. nak fikir ape yang nak reka untuk dijadikan sebagai "bullet" hehe bukan microsoft word je ade bullet. rasenye sume pelajar pon akan buh bullet untuk point-point dalam nota diorang hee..Dulu zaman sekolah-sekolah kakak saya adalah idola la. sekali sekala balik umah, jenguk buku nota ke diari die ke. haha tengok die wat bullet bunga rose! cantik kot. ape lagi segera lah menggayakan bullet tu kat dalam buku nota. nanti ader yang tiru. :P
then, saya mendapat idea baru! 
TULIP flower. Sejak dari situ, tulip la jadi bullet kegemaran saya. tulip menjadi treed mark kepada saya kat sekolah. sampai diorang panggil "tulip elyn". hehe sebabnye, saya selalu lukis tulip tu di mana saja nama saya tertulis. saya sangat suka kan tulip. tulip memberikan semangat dan motivasi untuk saya. so tulip digambarkan sebagai diri saya sendiri. rasanya ramai yang akan kenali saya bersama tulip saya. Elyn and Tulip!
sampai sekarang, tulip adalah lambang kehidupan dan memori-memori saya. impian saya nak tengok tulip depan mata. oohohoho.. bilalah akan sampai impian ni. InsyaAllah.
Tulips!

No comments:

Post a Comment